Asli

Asli
@aslilisu
"Hep senin yanında olmak isterdim,biliyor musun?" "Neden?" "Çünkü dünyanın en iyi insanısın. Senin yanındayken beni kimse azarlamıyor ve gün ışığının yüreğimi mutlulukla doldurduğunu hissediyorum"
Sayfa 128·Kitabı okudu