deaann

deaann
@aslisensa
Benim dışımdaki herkes bir şekilde hayata tutunmuş gibi görünüyor. Her şey ne zaman düzelecek?
Reklam
Ben kendimin en kötü felaketiyim. Birine aptalca bir şey yaptım. Sadece kendimi daha iyi hissettim istemiştim. Kendi bedenim, benim en büyük düşmanım. İstiyor, istiyor, istiyor ve elde edemeyince ağlıyor, ağlıyor ve ben de onu cezalandırıyorum. Kendinden korkarak nasıl yaşarsın?
Bu da yapmayı asla öğrenemediğim şeylerden biri: veda etmek.
“Ben dandik biriyim. Ama bunu zaten öğrendin.”
İnsanlar iyi değiller, insanlar iyi değiller, bunu öğrenmiş olman gerekirdi.
Reklam