deaann

deaann
@aslisensa
“Siz zamane kızları. Beni çok üzüyorsunuz. Dünya yeterince acıtıyor zaten. Siz ne diye acı peşindesiniz?”
Reklam
Yalnız olmak vardır, bir de yapayalnız olmak vardır. İkisi kesinlikle aynı şey değil.
Bazen o özel arkadaşı bulmak biraz zaman alır ama bulursun.
“Buraya geldiğin anda sana umut etmenin artık kısmen yok olduğunu söylemeleri gerek. Yaptığımız şeylerden dolayı kimse bizi sevmeyecek. En azından normal bir şekilde.”
Gözlerimi omuzlarımdan aşağı indirmiyorum, sadece yüzüme bakıyorum ama çok uzun bir süre değil; çünkü kendimi görünce tekrar üzgün hissetmeye başlıyorum.
Reklam