-Öykünüz yoksa nasıl yaşıyorsunuz?
-Ama gerçekten öyküm falan yok! Hani derler ya kendi kendime, yani tamamen bir başıma -yalnız, yapayalnız- yaşıyordum; yalnız ne demek anlıyor musunuz?
-İyi de ne demek yalnız? Yani kimseyi görmüyor musunuz?
-Hayır hayır, birini görmekse görüyorum, ama yine de yalnızım.