asteria⋆

asteria⋆
•Kişisel kütüphanem
Yaralarımı saklamanın yolu bir başkasının yarasını kanatmaktan mı geçiyor?
Reklam
Ben, gözlerimi bu dünyaya açtığım günden beri yalnızlığı kendime yoldaş bilmiştim.
-Eğer düştüysen sana uzatılan eli tutmamak aptallıktır. ... -Eğer biri beni düşürüyorsa sonrasında uzattığı eli tutmamdır aptallık.
Asıl mutluluk buydu. Seni seven birinin yanında olmaktı.
Bazı şeyler kolayca unutulmuyor, zihninizin bir köşesinde size acı çektirmek için duruyordu.
Reklam