Elif

Ölüm sensiz olgunlaşan bir kiraz ağacıdır..
Reklam
Geçmişte olup bitenler olmadan ve daha da kötüsü, gelecekte olup bitecekler olmadan ölümde nasıl kalacağım (ya da ölümümü nasıl sürdüreceğim)...
Solmanın özel bir hüznü ve güzelliği var..
Bunlar dünün odaları, bize orada toz kaldırmamak için temkinli yürümemizi, zamanları karıştırmamak için kapıyı iyice kapatmamızı tembihler..
Görünüşe göre her ölümden sonra, her doğumdan sonra olduğu gibi, dünya yeniden başlıyor. Öyle olaylardan sonra kişisel takvimimiz değişiyor ve yen çağlar açılıyor..