''Gelmemenin bir vakti yoktur. İnsan coşkuyla beklerken ne kadar zaman geçerse, o büyük günün yaklaştığına o kadar inanır. Bir yıl mı geçmiş? Ne yapalım, dersiniz, hazırlanması en az bir yıl sürerdi zaten... İki yıl mı geçmiş? Gelmesinin eli kulağındadır...''
Her an ölümle burun buruna olan
insanların maddi-manevi karşılık beklemeden
böylesi nankör bir işte çalışmalarını neyle
açıklarsınız? Bu insanların bir kısmı Tanrı'ya
inanmıyorlardı ki ahrette ödüllendirmeyi
beklesinler!