İlk kitabını çok severek okumuştum ve bunu da aynı şekilde okudum. Özellikle yan karekterleri de. Çok güzel bir kitap zaten benim favorilerimden biri. Ama +18 sayfaları beni rahatsız etti,bende geçtim zaten. Onun dışında bir sıkıntı yok.
Bu kitap gerçekten çok güzeldi. Okuyalı iki yıl olması gerekiyor. Ama o zamandan bu zamana gerçekten hala favorilerimden biri. Normalde okumazdım bu tarzı ama dikkatimi çekti ve bende aldım. Pişman değilim ama +18 unsurları biraz hoşuma gitmedi. Onun dışında konusuyla karakterleri ile çok beğendiğim bir kitap. Pandora'nın Kalbi 1
Ben normalde Işıl Işık’ın kitaplarını okudum. Şimdi bu kitabını da okudum ama bu sefer diğerlerine nazaran kitabın başında sıkıldım ve bıraktım. Niye öyle oldu bilmiyorum ama okuyamadım. Bir şekilde kendimi zorladım ve devam ettim, kitabın sonlarına doğru çok akıcı olmaya başladı çünkü meraklandım ve son kısımda şoka girdim. Evet ilk başları biraz sıkıcıydı ama kitap efsane bir şekilde yazılmıştı bence. Sonu zaten efsaneydi. Bunların hepsi benim kendi düşüncelerim tabii ki seven vardır sevmeyen vardır. Kardan Adamın Külleri