Ayşe Asya Pehlivan

Ayşe Asya Pehlivan
@asya_pehlivan
Sürekli bir şeyler yapıyoruz ama hiçbir şey yapmıyoruz. Bununla ilgili bir deyim vardı, şöyleydi sanırım "Eleyip eleyip kepeğine katmak"