Sen de onunla bu problemi yaşamış mıydın?” dedim.
“Evet, hatta ağlamıştım… ama kötü biri değil o.”
Hayır. Kötü biri o.
Aynı problemi ben yaşadım. Benden iki kez özür diledi, helallik istedi.
biri size kötülük yaptığında sessiz kalıp ağlamak yerine haddini bildirin ki yarın başkasına da aynı şeyi yapacak cesareti bulamasınlar.
Kötülüğü susturmak ve önlemek, iyiliğin en keskin hâlidir.