Asya

Asya
@asyalp
yazmasa delirecektigillerden. okuduklarımı henüz çok paylaşamıyorum. @dytasyalpay
Sen de onunla bu problemi yaşamış mıydın?” dedim. “Evet, hatta ağlamıştım… ama kötü biri değil o.” Hayır. Kötü biri o. Aynı problemi ben yaşadım. Benden iki kez özür diledi, helallik istedi. biri size kötülük yaptığında sessiz kalıp ağlamak yerine haddini bildirin ki yarın başkasına da aynı şeyi yapacak cesareti bulamasınlar. Kötülüğü susturmak ve önlemek, iyiliğin en keskin hâlidir.
1000Kitap
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
en çok ona kırgınım.. diyemedi. “Babamla çekilmiş tek fotoğrafım yok” dedi. yan yana, omuz omuza, karşı karşıya, arka arkaya.. aynı göğün altında ayrı ayrı.
Duygu ve Düşünce
doğum günüm diğer konuşmadığımız hiçbir günden daha önemli değildi.
bir fotoğrafa bakarken mesela, elini omzuma koyduğun bir an arıyorum, hiç yaşanmamış bir anıyı hatırlamaya çalışır gibi. ve ben, kendim olabilmek için önce seni affetmem gerektiğini anlıyorum. ama affetmek de gelmeyene zarf bırakmak gibi — cevapsız.