şekerli viski

şekerli viski
@asyanizz
Instagram : ervabestil
sanane amk maaş mı vercen
okuyoz işte
Aydın
Antalya, 1 Haziran
85 okur puanı
Ocak 2021 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
instagramdan ekleyin gençler, "ervabestil"
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Karanlıktı ; Yataktaydım, saçlarım yüzüme geliyordu Tam hatırlayamıyorum Rüya mıydı yoksa Hayalini kurduğum hep hayal kalacak gerçekler mi? Anımsadığım tek şey içinde o olduğu için Kusursuz ve mükemmel olduğu. Bunu da ben yazdım :)
Camdaydı ; Elindeki sigarayı özenerek yaktı Neredeyse bütün havayı içine çekti Özenli bir şekilde ağzından ve burnundan dumanlar yükseldi Sanırım onun için yanan tek şey oydu. Bunu kendim yazdım:)
Burada Felaketlerin Sonu Gelmiyor. Fakat bazen geleceğe dair güzel hayaller kuruyorum.
nasıl olsa biter sandım*
Şarkı sözü