Kendi Kendimle

Seni gerçekten seven, isteyen ve önemseyen biri kırmaktan çekinir, duygularını incitmez düşüncelerine sahip çıkıp daima saygıyla karşılar… Seni mutsuz ve huzursuz uyutmaz, kötü çıkan o sesini merak eder, toparlamak ister, yardımcı olmak ister, kafasında soru işaretleriyle yaşayamaz, yaşatmaz… Gözyaşı dökmene asla müsade etmez, en iyi şekilde görmek, görünmek ister… Seni anlamıyorsa da anlamak için çabalar, yükünü, acını hafifletir, derdin olduğunda yanında, mutluluğuna da ortak olur… Anla artık…
Alıntı
Reklam
Kural belli arayanı ara soranı sor menfaat peşinde olana yol ver. Tavrımız net hadi eyvallah 👋
Duygu/Düşünce
Eskiden canım yanınca hep uyuyordum. İnsanlar hep uyuduğumu söylüyor ama kimse bir kere bile neden bu kadar çok uyuduğumu sormadı...ama sanırım artık geçmiyor. Artık uyuyamıyorum. Uyumuyorum değil uyuyamıyorum. Çünkü artık canımı yakan şeyler uyumama bile izin vermiyor…
Geceye Notum
Kırıldığımı belli etmeyecek kadar güçlüydüm kırılmayacak kadar değil..
Duygu/Düşünce
kırıldığın şeyleri gülerek anlatmaya başladığın o evre Hoşgeldin
Hissettiklerim
Reklam