Kendi Kendimle

"Bozuk para insanın cebini deler, bozuk insan da kalbini. Bu yüzden harcayın ikisini de gitsin" #y:17
Alıntı
Reklam
"İnsanoğlu en çok ihtiyaç duyduğu kişiden öğrenir, kimseye ihtiyacı olmadığını"
Alıntı
“Artık ne mutlu ne de mutsuzum. Her şey geçip gidiyor.”
Alıntı
Hani zaman her şeyin ilacıydı, Hani zamanla güzel şeyler olacaktı, Yıllar geçti hiçbir şey değişmedi ne ilaç oldu yaralara , ne de güzel şeyler buldu bizi yıkılmışlıklara yıkım ekledik sadece…
Kendi Kalemimden
"Bir şehir kadar kalabalıktır bazılarının yalnızlığı. " Cahit Zarifoğlu
Geceye Notum
Reklam