Kendi Kendimle

Eskisi gibi değiliz olamayız da artık, yorulduk biraz. sessiziz, düşünceliyiz. dargınlıklarım da var tabi bir yandan...
Alıntı
Reklam
İçimde tek başıma yaşadığım gizli bir yer var...
Kendime Not
Şu anki aklım olsa ( …. ) yapardım dediğiniz bir şey ?
Soru Cevap
Dışarıdan bakınca belli olmayan zor şeyler yaşadım. Kendime bile açıklayamadığım şeyleri kimseye hissettirmedim. zaten pek hâlimden anlayan da yoktu. İçimde yaşayıp bitirmeye o kadar alıştım ki, gece yanlışlarımla astığım kendimi, sabah umutlarımla sarılmaktan hiç çekinmedim.
Geceye Notum
"Bir insan acıdan delirdiğinde, diğerleri onun acısını değil, deliliğini görürler."
Alıntı
Reklam