Dışarıdan bakınca belli olmayan zor şeyler yaşadım. Kendime bile açıklayamadığım şeyleri kimseye hissettirmedim. zaten pek hâlimden anlayan da yoktu. İçimde yaşayıp bitirmeye o kadar alıştım ki, gece yanlışlarımla astığım kendimi, sabah umutlarımla sarılmaktan hiç çekinmedim.