Kendi Kendimle

"Bazen beklemek lazım ,en güzeli için..."❤️‍🩹
Kendi Sözlerimden
Reklam
Soğuduğum kişiyi öyle bir görmezden gelirim ki birzamanlar tanismisligimizi bile sorgularsın.
Hissettiklerim
"Bir insan acıdan delirdiğinde, diğerleri onun acısını değil, deliliğini görürler."
Alıntı
“Kırılan her şeyin sesi çıkıyor da insan kırılınca sesi çıkmıyor.“
Çok Doğru ✓
Kalbini camdan yaparsan, kıran çok olur. Demirden yaparsan, sonu pas olur. Denizden yap ki, giren kaybolsun, yüzemeyi bilen kurtulsun, bilmeyen boğulsun.
1K
Reklam