"Kimsenin en sevdiği değilim,
kaybetmekten korktuğu biri de olamadım.
Aranılan, merak edilen, özlenilen hiç değilim.
Bensiz her şey olabiliyor,
dünya bensiz de dünyaydı
Darılmadım..."
Çok karışığım. Bir yanım olabildiğince huzursuz ve yorgun. Diğer yanım mucizelere ve düşlerin gerçek olabileceğine halen inanıyor ve heyecanını koruyor. Bu iki yan arasında ben ise eziliyorum.🫧