Sanırım herkesin hayatımızdaki yeri de değeri de bundan ibaretti. Eksikliklerimiz. Ve başkaları ile o boşlukları doldurmaya çabalıyorduk. Ve bazen yanlış kişileri yanlış boşluklara sığdırmak için çok zaman harcıyorduk.
Merhametli ol ama suistimal etmelerine izin verme. Acımasız ol ama haksızlık yapma. Yardımcı ol ama başkaları için onların sorumluluklarını taşıma. Menfaatini kolla ama başkalarının kötülüğüne sebep olma.