Sanırım okuyup bitirdiğim en hızlı kitaptı. Uzun süredir adam akıllı kitap okumuyordum. Ama bu kitabı bir çırpıda okudum resmen. Aşırı sürükleyiciydi. Ilya'nın depresyonu, Shane'in otizmi, ilişkilerindeki iletişim eksikliği, karakterlerin kusurları, tartışmalar, her şey gerçekçi işlenmiş. İki karakteri de iyice anlayıp hak verebildim ikisine de. Ve bu kitap hayatımda belki de ilk defa bir umut olduğunu hissettirdi bana. Belki bir gün gerçekten kendim olabilecek cesaretim olacak, belki bir gün bu hayatta kendim olabileceğim, belki ben de ben olarak var olacağım bir gün.