Montag çocukken bir keresinde, masmavi ve sıcak bir yaz gününün ortasında, deniz kıyısında, sarı bir kumula oturup bir eleği kumla doldurmaya çalışmıştı...çünkü zalim bir kuzeni, "Bu eleği doldurursan on sent alacaksın!"demişti...
Sayımız çok fazla,diye düşündü.Milyarlarcayız ve bu çok fazla.Kimse kimseyi tanımıyor.Yabancılar gelip mahremiyetimizi ihlal ediyor.Yabancılar gelip kalbimizi söküyor...