Bir insanın canını e çok yakan da,
kalbine en çok iyi gelen de aynı kişi olabilir mi?
Olabilir evet canımı en çok yakan da, kalbime iyi gelecek kişi de yine sensin.
Benim bütün yollarım sana çıkıyor yarim....
Bir gün sonunun nereye varacağını hesaplamadan açtım ben sana kalbimi,
Hiç Hesap kitap yapmadım seni severken,
Senin gibi ince düşünemedim özür dilerim sevgili.
Öyle çaresiz bir anda gelmiştin ki
Kalbime inandım işte kahretsin ki inandım.
O günden sonra artık hiçbir şey eskisi gibi olmadı benim için.
HAYALLER BAŞKA HAYATLAR BAMBAŞKA.....
Denizin hırçın dalgaları üzerine vurdukça o dalgalarına aldırış etmeden seni koklamaya devam ediyorum.
Ne yani diyorum kendi kendime o bakışlar,o sözler,dokunuşlar hepsi birer yalanmıydı?
Belki de kendimi kandırıyorum.sadecekendimi kandırıyorum kadar zaman gecti diyorum geldi mi söylesene geldi mi?
Ben seni sonunu düşünmeden sevdim.
Acı verdiğin halde bu yüreğe yine sevdim.
Şimdi yokluğunla avunuyorum. Benim bütün yollarım sana çıkıyor.
Ben kendimi seçtim sevdanla tek başına mücadele etmeyi,