Bilmiyorum. Fakat yeryüzü
insansız bir anlam taşımaz ki! Yeryüzü,oynayan,bağrışan, kavga eden ve evdeki her seyi altüst eden cocuklarla kaynayan bir ev gibi. Ve öyle ki sen, dünyayı canlılık ve hayatla
dolup taşan bir ev sanırsin. Fakat bu evde çocuklar olmayinca.
icinde hayat da yok gibi.