Zynp

Ne kadar güzel demiş Sabahattin Ali; "Herkese içindeki iyilik kadar iyi bir hayat dilerim".
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sevgi neydi? Sevgi iyilikti,dostluktu,sevgi emekti...
Hoş geldin! Biz bıraktığınız gibiyiz. Ustalaştık biraz daha taşı kırmakta, dostu düşmandan ayırmakta..... Nazım Hikmet
Ateşin gölgesi yoktur. Bu yüzden insanın içindeki yangını, dışarıdan bakan göremez.
Ne diyordu şair "Seversin, kavuşamazsın aşk olur."