“Kitap okuyorsun, bu iyi bir şey, sokağa çıkıyorsun rezalet bir cehennem! Eh insan tatlı bir bakış, nazik bir söz duymak istiyor ama kadınlardan başka kimde bulabilirsin sevgiyi?”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Felsefeden bihaber olan insan sağduyudan, çağının ya da ulusunun alışkanlık haline gelmiş inançlarından ve ölçülü bir aklın onayı ya da işbirliği olmadan kafasında gelişen kanılardan türeyen önyargılara hapsolmuş bir yaşam sürer. Böyle bir kişi için dünya belirlidir, sonludur, alenidir; bilinen nesneler hiçbir soru uyandırmaz ve alışılmadık olanaklar kibirle reddedilir.”
-𝘽𝙚𝙧𝙩𝙧𝙖𝙣𝙙 𝙍𝙪𝙨𝙨𝙚𝙡𝙡
“İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en ünlü beyinleriyle sohbet etmeye, hatta bu yazarların en iyi düşüncelerini bize açtıkları bir sohbete benzer.”
-𝘿𝙚𝙨𝙘𝙖𝙧𝙩𝙚𝙨