Ecrin Keser

Ecrin Keser
@auroraa13
HP<3
"Sana bir şey soracağım. Sence dört dörtlük gün diye bir şey var mıdır?" "Efendim?" "Dört dörtlük bir gün. Sabahtan akşama dek sıradan , üzücü veya kötü bir şey gelmediği bir gün . Mümkün mü sence?" "Bilmem." Hiç böyle bir gün yaşadın mı peki?" "Hayır." "Bende yaşamadım ama bekliyorum."
Sayfa 19·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
" İnsan dediğin böyleydi işte; ucu kendine dokunana dek yapılan kötülüklere göz yumardı."
" Kimseye güvenmemeniz gerektiğini anlayın artık!'
"Ben dilek tutmam. Yıldızlar ölürken dilek tutulmaz."