psychologist

Özellikle prefrontal korteks gibi düzenleyici devrelere ilişkin beyin bölgelerinin öğrenme ile geliştiğine dair bulgular vardır. Beyin görüntüleme çalışmalarının ortaya çıkardığı bir başka sonuç ise beyin gelişimi sürecinin tamamlanmasının yirmi beşli yaşları bulmasıdır.
Çalıkuşu isimli okura yanıt verildi
psychologist
Öğrenmeye aşıksa, "kendini gerçekleştirme" inancı varsa bu hayatta hiçbir şey için geç değil:))Ha bide nöronların jimnastik yapması önemli:)
Reklam
+Son yıllarda bilgisayar ,tablet,telefon ,televizyon. sosyal bakıcı olarak kullanılmakta. Ev hanımları günden güne gezerken ,çocuklarına yemek yedirmeye çalışırken,çalışan anneler tarafından ise çok yorulup eve geldiğinde bir kurtarıcı olarak görülmekte. Oysa çocuk bunlarla ilk 7 yaşına kadar hiçbir şekilde temas etmemeli.Çocuğun fiziksel olarak oynaması desteklenmeli,yani sokakta , evde koşarak ,zıplayarak ,çamurla,toprakla oynaması... Gerçek hayata dokunabilmek her çocuğun hakkı...
Uğur Akdemir isimli okura yanıt verildi
psychologist
Kesinlikle...
Her şey üstüne gelip seni dayamayacağın bir noktaya getirdiğinde sakın vazgeçme.Çünkü orası gidişatın değişeceği yerdir.Bu alemin ,bu kâinatın kitabı sensin."Aç da kendini oku" ey can! 🌱 . . .
psychologist
Paylaşımınız için teşekkür ederim ,sizi eskiye götürdü:)Şarkının adını da paylaşırsanız sevinirim.