+Son yıllarda bilgisayar ,tablet,telefon ,televizyon. sosyal bakıcı olarak kullanılmakta. Ev hanımları günden güne gezerken ,çocuklarına yemek yedirmeye çalışırken,çalışan anneler tarafından ise çok yorulup eve geldiğinde bir kurtarıcı olarak görülmekte. Oysa çocuk bunlarla ilk 7 yaşına kadar hiçbir şekilde temas etmemeli.Çocuğun fiziksel olarak oynaması desteklenmeli,yani sokakta , evde koşarak ,zıplayarak ,çamurla,toprakla oynaması... Gerçek hayata dokunabilmek her çocuğun hakkı...