deniz ak

Yarın öIeceğimizi biIsek tüm kırgınIıkIarı unuturuz; ama biz sonsuza kadar yaşayacakmış gibi kırıcı ve gururIuyuz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bazen ölmekte yetmiyor...
Bir çiçek çizdim avcuma bu akşam avcuma İsmini herşey koydum... DİDEM MADAK
İnsan kaybolmayı ister mi? Ben işte istedim bayım. Uzaklara gittim Uzaklar sana gelmez, sen uzaklara gidersin DİDEM MADAK
Seni içimde yaşatmak için neleri öldürdüm bir bilsen. Alıntı