deniz ak

Nazım olmak çok sevmek demekti...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Tutunacak dalımız kalmadı TUTUNAMIYORUZ... TUTUNAMAYANLAR
İnsan kendinden çalmamalı hiçbir zaman bir başkası için, Kendi mutlulugundan, Kendi uykusundan, Kendi hayatından Kendi hayallerindenhayallerinden . . . . Alıntı

deniz ak

, bir kitabı okumaya başladı
Fyodor Dostoyevski
9.1/10 · 194,4bin okunma
Hiç olmak mı??? Herkes olmak mı???