Dostoyevski ''İnsancıklar'' adlı kitabında ''Çok tuhaftı, ağlayamadım. Ama ruhum paramparça olmuştu.'' diyor. İnsanın içine atmasının, güçlü görünmeye çalışmasının en yorucu hali bu olsa gerek.
Sadece üç günlük ömrü olan kelebek... papatyaya aşık olur.
Ancak öleceğine saatler kala ''Seni Seviyorum'' der.
Papatya sadece ''Bende'' diyebilir ve kelebek ölür...💔
Ona sevdiğimi neden zamanında söyleyemedim diye papatya üzüntüden hasta olur.Yapraklarını dökmeye başlar...
Döktüğü her yaprakta ''Seni Seviyorum'' der. Ve papatya ölür...💔
İşte bugünden sonra sevdiğini duyamayan herkes papatyaya sorar SEVİYOR MU..?? SEVMİYOR MU..?? diye.🌼❤🦋