Bunu okuyan kişi ; Belki seni tanımıyorum...Şu an kiminle nerede neler yapıyorsun bilmiyorum..Ama tek bildiğim ; Bu dünyada yaşayan herkes gibi seninde canını sıkan bazı şeyler oldu.. Birincisi ; Canını sıkan her neyse o şeyin geçeceğini unutma..İkincisi de ; Sen her zaman çok değerlisin...Son olarakta şunu unutma ; Sen neleri atlatmadınki, bunu da atlatırsın. !! :) Seneler geçse de değişmiyor bu parçalar...