Kitap ortalama bir kitaptı. İlk başlardan itibaren merak uyandırmaya başlıyor. Ama sonlara doğru tatmin etmedi beni doğrusu.
Ama genel olarak merak ederek okuduğumu söyleyebilirim.
Kitap 1800'lü yılların sonlarında Yörük olan Karabibik adlı karakterin köy yaşamını anlatıyor. Antalya'da bir köye gitmişsiniz de sanki yaşamlarını izliyormuşsunuz gibi bir hissiyat uyandırıyor. Yörük konuşmalarına aşina olduğum için kitapta yazılanları anlamakta zorlanmadım. Ama eğer yazılanları anlarken zorluk yaşıyorsanız en arkada sözlük gibi bir kısım var oraya bakarak anlaşılabileceğini düşünüyorum.
KarabibikNabizade Nazım · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202111,9bin okunma