Benay

Benay
@aybenay
Pro captu lectoris, habent sua fata libelli.
"Kadınların tek sabit yanı sebatsızlıklarıdır. Sadık kalmayı beceremeyiz biz. Sadakatimizi yalnızca sadakatsizliğe gösteririz."
Sayfa 58·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Umarım öldüğünde yanıma gömülmek istersin. Toprağa karışmış kollarım uzanır, kucaklar seni. Requiescamus in nomine Domini."
Sayfa 50·Kitabı okudu
"Buraya gelirsin, görürüm seni. -Başka neye yarar ki gözlerim?- "
Sayfa 44·Kitabı okudu
"Karın diye tanınmanın ne büyük şeref ne kutsal bir ünvan olduğunu bildiğim halde, istemedim seninle evlenmeyi. Metresin olmak benim için daha çekiciydi. Çünkü özgürlüktü. Evlilik bağları ticari bir anlaşma gibi, gereksiz yere bağlıyor insanları. ...Köpeğe tasma takmasan da, sadakati bağlar onu sana. Bilirsin ki isteyerek kalmaktadır yanında. İşte ben de bu özgürlüğü istiyordum. Beni seçtiğini, sana olmasa bile, tüm dünyaya hem de kendime kanıtlamaktı dileğim. "
Sayfa 34·Kitabı okudu
"Diyorum sana; düşmanımsın! Gaddarlığına sığındığım, merhametsiz düşmanım. Nefret ediyorum senden, sana aşığım. Senden soğumak için bütün yakarışlarım."
Sayfa 19·Kitabı okudu