“Erkekler, ‘Ağır ceza yememek için konuşacağız’ dediler; fakat kadınlar kendilerini suçlu hissettikleri için konuşmaya hazırlar. İşte ayrım bu: Erkekler durumu hemen kendi lehlerine çevirdiler, kadınlarsa pazarlıkla ilgilenmediler.
Cinsiyetlerin ifade verme tarzlarında da bir fark var, İzlenimim o ki kadınlar verdikleri bilgi hakkında daha az kendiliğindendi. Bilgi sahibi oldukları olaylar hakkında konuşmadan önce, söyledikleri her şeyin kesinlikle doğru olduğu konusunda ikna edici olmaya çalıştılar. Fakat erkekler söylediklerinin doğruluğuna aldırmıyorlardı, bir çok yanlış yaptılar ve bir çok yüzeysel ifade verdiler.”