Aybüke

Aybüke
@aybukett
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
hem biz o zaman kimdik ki, nerelere giderdik? her sokakta biraz eksilirdik bilirdim, geceleri puslu olurdu bazen, bazen birisi fısıldarmış gibi olurdu
biraz biraz anlıyorum ki yüzler, eller, o terli vücutlar falan hepsi plastikmiş biraz
ben aslında her şeyi sonradan öğrendim. herkes herkesi sonradan öğrenirmiş bunu da sonradan öğrendim