Aybüke

Aybüke
@aybukett
biraz biraz anlıyorum ki yüzler, eller, o terli vücutlar falan hepsi plastikmiş biraz
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
ben aslında her şeyi sonradan öğrendim. herkes herkesi sonradan öğrenirmiş bunu da sonradan öğrendim
Fi'yi okuyan varsa dizisiyle birebir benzerlik gösteriyor mu?
en büyük eksikliğim uçurtma uçurmamak mıymış
dışarda çok ses var içerde uzay