Aybüke

Aybüke
@aybukett
Fi'yi okuyan varsa dizisiyle birebir benzerlik gösteriyor mu?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
en büyük eksikliğim uçurtma uçurmamak mıymış
dışarda çok ses var içerde uzay
"Demokrasi olan memlekette bir adam sarhoş oldu mu, 'Ah ne oldu benim güzel sevgilime?' diye ağlar. Demokrasi olmayan yerde ise, bir adam sarhoş oldu mu 'Ah ne oldu benim güzel memleketime?' diye ağlar."
Sayfa 30