Aybüke

Aybüke
@aybukett
"rakı doldur!" dedim, "eksilmesin!" ben bazen eksilirim biraz aslında hepimiz eksilirmişiz biraz bunu sonradan öğrendim
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
çok mu ayıp hâlâ mutluluk istemek
bir bende mi her şeyden bıkmışlık, sıkılmışlık hissi
film öneriniz varsa alırım bir tane
Sinema
En hüzünlü sesinle, en dokunaklı bana bir şarkı söyle