AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Hepimiz biraz yalnızız..
1000Kitap
Reklam
Bir gün her şey yoluna girerse, umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur. 💢Frida Kahlo
Yeni yıldan pek de birşey beklemeyin. Bekleyişler boşa çıkacak bariz ortada her şey..
İnsan Sevmeli: Bazen Bir İnsanı, Yahut Bir Ağacı, Ya da Kanadı Kırık Bir Kuşu.. Zaten Sevmezse İnsan, İNSAN OLUR MU? 💢Cahit Zarifoğlu
Yaşamak değil, Beni bu telâş öldürecek. 💢Özdemir Asaf