AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Günaydınnn
Sabahın 6sında uyanıp 7'de yollara düşmek de aşka dahil mi? (Dersane Aşkına!)
Reklam
Hepimiz biraz yalnızız..
1000Kitap
Bir gün her şey yoluna girerse, umarım hâlâ hevesim ve isteğim kalmış olur. 💢Frida Kahlo
Yeni yıldan pek de birşey beklemeyin. Bekleyişler boşa çıkacak bariz ortada her şey..