AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
HAYIRLI NURLU CUMALARR
Ne güzel söylemiş Hz. Ali; 'İnsanları tanıyan yalnızlaşır.' Allah kimseyi nankör, çıkarcı insanlarla sınamasın.
Din
Reklam
Herkesten önce kendi iç sesimle irtibatı kesmek istiyorum. Tüm yanlışları o yaptırıyor bana..
Edebiyat
Günaydınnn
Sabahın 6sında uyanıp 7'de yollara düşmek de aşka dahil mi? (Dersane Aşkına!)
Hepimiz biraz yalnızız..
1000Kitap