AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Öyle ölüler vardır ki, Ben onların öldüklerini düşününce, Vakit olur, Yaşadığımdan utanırım. Nazım Hikmet
Reklam
Ben sana gelmem. Sen de bana gelmezsin. Ama bu şehir bizi bir sokakta illa göz göze getirir. Ramiz Karaeski
Belki çaresiz... Ama ümitsiz değil..
Iyi Geceleerrr
Oysa ki biz de isterdik yağmurun altında şemsiyesiz gezmesini. Ama gözlük kullanıyorduk, nokta nokta oluyordu önü, bi b*k göremiyorduk.