AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Iyi Geceleerrr
Oysa ki biz de isterdik yağmurun altında şemsiyesiz gezmesini. Ama gözlük kullanıyorduk, nokta nokta oluyordu önü, bi b*k göremiyorduk.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Iyi insan Mutluluk, Kötü insan Tecrübe, Yanlış insan Ders, Mükemmel insan İz bırakır. La Edri
💢Geçmiş henüz geçmiş değil.
1000Kitap
Bundan böyle yol yok kolların çürüdü. Bundan öte karanlıklar.. Sen beni anlamadın gözünü kan bürümüş. Bundan öte ayrılık var. youtu.be/iyeBCgFSz0s
Öğrenmeyi asla bırakma. Çünkü hayat öğretmekten vazgeçmeyecek!
Felsefe