AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
Git-gide alışıyorum sana. Hiçbir alışkanlık bu kadar güzel olamaz.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
GÜNAYDIN DIN DINNN
En acısı da neydi biliyor musun? Sabahın 6'sında kalkıp dersaneye gitme zorunluluğu..😭
Oğuz Boyu'ndan, AVŞAR Soyu'ndan!👊👌
Tarih
Buuzz gibi bir Kayseri sabahından GÜNAYDINNN...