AyßűKęę

AyßűKęę
@aybukeyc
Mustafa Kemal ATATÜRK BEŞİKT'AŞK twitter.com/aayucex
GÜNAYDIN DIN DINNN
En acısı da neydi biliyor musun? Sabahın 6'sında kalkıp dersaneye gitme zorunluluğu..😭
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Oğuz Boyu'ndan, AVŞAR Soyu'ndan!👊👌
Tarih
Buuzz gibi bir Kayseri sabahından GÜNAYDINNN...
Zorluğuna göğüs geremediğin yâri sevme. Neşet Ertaş