Neden?.. Neden hep bana acı çektiriyorlardı, hep bana yükleniyorlar, beni suçluyorlar, her dakika, hep cezaya çarptırıyorlardı? Bir yaptığımı bile beğendiremeyecek miydim onlara? Göze girmeye çalışmak neden hep boşunaydı?
Ateş yanıyorsa senin aşkından tutuşup yanıyor, alevi çok yukarılara yükseliyorsa, ayağı ateşe bastığı (sana kavuşmak için acele ettiği) için yükseliyor.