Farklı siteler de çok övülüp puanı da yüksek olunca tabi ki merak edip okudum.Hikaye gerçekten naif denilebilecek şekilde güzel anlatılmış.Aşk teması çok güzel işlenmiş.Nedendir bilmem Elif Şafak romanlarının tadını anımsattı.Ama ben mi çok yüksek beklentiye girdim bilemedim,o kadar övgüye,olumlu yorumlara rağmen beklentimi karşılamadı açıkçası.