Şimdilerde pek bilinmeyen ama yakın zamanda adından çok söz ettireceğini düşündüğüm
bir kitap ve yazarla geldim. Kitabın türü kara mizah. Yer yer absürt durumların, okurken bana kahkahalar attırdığını itiraf etmeliyim. Oldukça zekice işlenmiş bir kurgu ve eğlenceli bir kitaptı. Toplumumuzun içerisinde bulunan saçmalıklara sert ve zekice eleştiriler ilgi çekici ve vurucuydu. Hikayede dram ve mizah bir aradaydı. Yazarın kesinlikle kendine has bir tarzı var. Kitabı okumanızı kesinlikle tavsiye ediyorum