Ayça

Ayça
@aycalikitap
Ukalalardan, kendini beğenmiş insan yiyicilerden öyle usandım ki..
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı
Reklam
Kimi zaman vazgeçilmez olduğunu, sen olmazsan dünyanın yerle bir olacağını, en azından hiçbir işin ilerleyemeyeceğini zannedersin. Ama sonra bunun gibi bir şey olur ve şunu fark edersin: a) vazgeçilmez değilsin; b) vazgeçilmez olmamak hiç de fena bir şey değil.
Sayfa 46·Kitabı okudu
Alıntı
Çocuklar ve aslına bakarsan yetişkinler de son derece aptal olabilirler.
Sayfa 18·Kitabı okudu

Ayça

, bir kitap okudu
6/10
·101 syf.·
9 günde okudu
·
2026 4. kitabı
Sait Faik Abasıyanık
7.8/10 · 2.896 okunma
Gençlik, güzel çağ! Hepsi ümitle dolu.
Sayfa 88·Kitabı okudu
Alıntı