Saramago ile Körlük sayesinde tanıştım.Kurgusu ,olay örgüsü, kalemi vs diyerek uzatmaya gerek görmüyorum. Ne yazarsam yazayım zerresini bile ifade edemem.Uzun süredir okuma listemde bekliyordu.Defalarca okunabilecek lezzette.Ödül aldığına hiç şaşırmamalı. Elimin altında "Kabil" var. Saramagoya devam.