aycdo

10/10
·352 syf.··
Beğendi
·
2026 1. kitabı
çok ama çok güzel bir kitaptı. sezini çok severek takip etmemin dışında yazımını gerçekten çok başarılı buluyorum, bir süredir reading slumptaydım ve beni oradan çıkaran bir kitap oldu. gerilimi doruklarda hissettiren bir kitaptı, gerçekten eylülün çaresizliğini ve gerilimini dibine kadar hissettik. genelde bu tarz kitaplarda motivasyon bana çoğu zaman yeterli gelmez ama inci’nin motivasyonunda asla bir eksik yoktu, tamamen tatmin olduğumu hissettim. kitap elime geçtiği gün durmaksızın okudum, resmen tüm olayları yaşadım. kesinlikle gerilim severlerin okuması gerektiğini düşünüyorum, çok başarılı bir kitaptı. sezinim yine yapmış <3
Kusursuz YabancıSezin Karameşe · Ephesus Yayınları · 202697 okunma