Tüketim bizi benliğimizden uzaklaştırdı. Birbirine benzeyen aynı şeyleri düşünen ve satın alan insanlara dönüştük. Mutluluğu hep aradık ama mutluluk bizdik kendimizdik.
Bu kitabı okurken düşündüğüm şey "Herkes kendi dünyasında mı yaşıyor kendi zihninin oluşturduğu dünyaya mı hapsoldu insanlar? Düşüncelerimizin, yargılarımızın dışına çıkmamak bizi mutsuz etti. "